Meklēšana pēc izmēriem
Automobiļu riepas Bridgestone

Riepa Bridgestone

Riepas Bridgestone tiek ražotas Japānā un izceļas ar ražošanas procesu, kurā apvienotas inovatīvas tehnoloģijas ar atzītām praktiskajām zināšanām. Uzņēmums dibināts 1931. gadā.

Izcilo reputāciju Bridgestone iemantojis, no 2007. līdz 2010. gadam apgādājot partnerus Formula 1 autosacīkstēs. Atzītas augstās veiktspējas un izcilās triecienpretestības dēļ, Bridgestone riepas tiek izmantotas tādu prestižu zīmolu auto aprīkošanā kā BMW, Audi, Mercedes, Porsche un Ferrari.

Bridgestone pazīstams arī kā revolucionārās Runflat riepas izgudrotājs, kura ļauj turpināt kustību ar caurdurtu riepu.

Pārdotākie profili

Vieglie automobiļi

4x4/SUV

Komerctransports/Autofurgoni

Bridgestone zīmola tehnoloģijas

NanoPro-tech™

NanoPro-tech™
NanoPro-tech™ savienojums ir bagāts ar silīciju, kuras izplatīšanu uzlabo jaunā mērcēšanas tehnoloģija. Perfekta savienība starp struktūru un šo savienojumu ļauj sasniegt maksimālu pieķeršanos kontaktzonā, lai palielinātu saķeri uz slapja seguma.

CAP&BASE (Optimāla pieķeršanās visu riepas mūža garumā)

CAP&BASE (Optimāla pieķeršanās visu riepas mūža garumā)
Cap&Base tehnoloģija apvieno mīkstu savienojumu virsotnē, nodrošinot neaizvietojamu pieķeri, ar stingrāku iekšējo savienojumu, kas garantē optimālu riepas stingrību. Pat tad, kad notiek protektora nodilums, iekšējais savienojums nenoslīd pa ceļu, tādējādi nav iespējams zaudēt pieķeri.

OBF (Augsta ātruma plūstoša braukšana)

OBF (Augsta ātruma plūstoša braukšana)
Bridgestone jaunā OBF tehnoloģija nodrošina maksimālu stingrību, kas optimizē amortizāciju un stabilitāti augstā ātrumā. Tā ir piemērojama gan sporta, gan tūrisma braukšanai. Bridgestone OBF tehnoloģijas patenta apstiprināšana pašlaik notiek.

SACT (Augstāks nobraukums)

SACT (Augstāks nobraukums)
Bridgestone SACT tehnoloģija piedāvā divu dažādu gumijas maisījumu kombināciju dizainā, kas nodrošina palielinātu izturību pret nodilumu (normālu taisnu braukšanas apstākļos), kā arī nepārspējamu plecu saķeri līkumos. Šis ir tas riepas, ko gaidīja sporta braukšanas mīļotāji! Ar nodilumu, kas rodas no jūsu braukšanas, pleciem, kas nodrošina ideālu trakciju, un centrālo riepu protektoru, kas palielina nobraukumu, ir grūti atrast labāku attiecību starp kvalitāti un cenu!

RC POLIMERS (Palielināts kontakts ar ceļu)

RC POLIMERS (Palielināts kontakts ar ceļu)
RC Polymer tehnoloģija ļauj gumijas savienojumam nodrošināt silīcija vienmērīgu sadalījumu. Tas palielina riepas protektora elastību, kas palielina kontakta laukumu ar zemi, neatkarīgi no temperatūras. RC Polymer samazina berzi starp savienojuma molekulām, kas samazina rullēšanas pretestību un līdz ar to arī patēriņu.

SACT + CAP&BASE (Uzticams visos laika apstākļos)

SACT + CAP&BASE (Uzticams visos laika apstākļos)
SACT tehnoloģija ļauj riepas protektora centrālajai daļai pārklāt lielāku attālumu pirms nolietojuma un nodrošina daudz labāku saķeri ar plecu. Tai pievienota apakšējā slāņa Cap & Base tehnoloģija, kas attīsta uzlabotu riepas protektora stingrību, nodrošinot izcilu veiktspēju saķeres un triecienabsorbēšanas ziņā neatkarīgi no laika apstākļiem.

3LC + Cap un Base

3LC + Cap un Base
3LC tehnoloģija uzlabo riepas pielipšanas spēju plecu pusē un pagarina riepas protektora mūžu. Tas kļūst stingrāks ar apakšējo slāni Cap & Base, kas palīdz palielināt tā pielipšanu, kā arī spēju absorbēt triecienus un nodrošina izcilu vispārējo veiktspēju neatkarīgi no apstākļiem.

GP-JOSTA

GP-JOSTA
Papildu josta salīdzinājumā ar Mono-spirāli MS-BELT ļauj vienmērīgi sadalīt spiedienu pa visu kontakta virsmu ar zemi. Rezultāts: lielāka pieķeršanās līkumos un labāka braukšanas kontrole.

SILICA RICH EX (Optimāla pieķeršanās jūsu priekšējam riepam)

SILICA RICH EX (Optimāla pieķeršanās jūsu priekšējam riepam)
Silica Rich EX gumijas savienojumā ir vairāk silīcija, kas priekšējiem riepām nodrošina uzlabotu veiktspēju mitros apstākļos. Apvienojot to ar RC Polymer tehnoloģiju, silīcija efekti tiek pastiprināti un riepas ilgmūžība tiek uzlabota.

SILICA RICH (Labāka pieķeršanās slapjā ceļā un aukstā laikā)

SILICA RICH (Labāka pieķeršanās slapjā ceļā un aukstā laikā)
Bridgestone maisījums ar palielinātu silīcija procentu nodrošina aizmugurējo riteņu palielinātu saķeri uz mitras ceļa virsmas, nodrošinot nevainojamu vadāmību.

3LC (Stabilitāte un pieķeršanās pagriezienos)

3LC (Stabilitāte un pieķeršanās pagriezienos)
Bridgestone inovē ar 3LC tehnoloģiju - trīs slāņu gumijas maisījumu. Divi cietā maisījuma slāņi aizņem riepas protektora centru, nodrošinot lielisku stabilitāti bremzēšanas laikā un garantējot iespēju sasniegt lielu nobraukumu. Mīksts maisījuma slānis ir uzstādīts uz pleciem, lai nodrošinātu perfektu saķeri līkumos jebkurā uzbrukuma leņķī.

HTSPC (Vadāmība visos apstākļos)

HTSPC (Vadāmība visos apstākļos)
Bridgestone ir šodien vienīgais ražotājs, kas izmanto HTSPC tehnoloģiju, apvienojot piecus tērauda monofilamentus vienā monospirālē. Gumijas kārta nodrošina filamentu izolāciju, garantējot vienmērīgu un lineāru spriedzi, kas rada maksimālu stingrību. Neatkarīgi no tā, vai ceļš ir sauss vai mitrs, riepas, kas izmanto HTSPC tehnoloģiju, nodrošina labāku saķeri un uzlabotu vadāmību, pateicoties kontakta spiediena vienmērībai. Monofilamenti ir pasargāti no jebkādas oksidācijas un samazina siltuma uzkrāšanos līdz minimumam, ļaujot regulārākam riepas protektora nolietojumam, kā arī palielinot nobraukto kilometru skaitu.

3D CTDM (Optimizēts dizains)

3D CTDM (Optimizēts dizains)
Riepu dizains Bridgestone tagad tiek veidots, izmantojot automatizēto 3D CTDM tehnoloģiju. Šis inovatīvais programma izmanto 3D dinamiskās simulācijas un ņem vērā visas riepu veiktspējas vērtības. Tādējādi, priekšējo riepu raksti ir izstrādāti, lai optimizētu stabilitāti lielā ātrumā, vienlaikus samazinot vibrācijas līdz minimumam. Attiecībā uz aizmugurējo riepu rakstiem, augstāki negatīvi rādītāji nodrošina tiem piemērotu saķeri un nepieciešamo stabilitāti līkumos. 3D CTDM tehnoloģija izstrādā riepu profili, kas nodrošina maksimālu efektivitāti un lielāku vieglumu straujos līkumos. Lai saglabātu maigu braukšanu neatkarīgi no uzbrukuma leņķiem, tiek meklēta vienmērīga kontakta spiediena, savukārt maksimāla saķere tiek garantēta ar optimālu sānu stingrību.
LiveChat
Whatsapp Messenger