Meklēšana pēc izmēriem
Motociklu riepas Bridgestone

Motociklu riepa Bridgestone

Ražotājs Bridgestone īpašu uzmanību pievērš savai motociklu riepu produkcijai. Bridgestone ražo motociklu riepas jau kopš divdesmitā gadsimta sešdesmitajiem gadiem. Pašlaik 30% no jaunajiem motocikliem, kas nonāk Latvijas tirgū, ir aprīkoti ar Bridgestone riepām.

Japāņu rūpnieks velta ievērojamus centienus, lai vēl vairāk palielinātu saražoto riepu kvalitāti un tehniskos rādītājus un tādējādi pilnībā apmierinātu motociklu īpašnieku prasības. Pēdējais sasniegums šai jomā ir jaunās Battlax T30 riepas.

Lai tās pārbaudītu, uzņēmums nolīga 100 motokrosa braucēju. Ražotāja mērķis: pārbaudīt jauno riepu reālos apstākļos, lai varētu motociklu īpašniekiem garantēt optimālus kvalitātes rādītājus.

Pārdotākie profili

Šosejas/Sporta

Motorolleru

Enduro

Trail

Sacīkšu/Trases

Krosa/Triāla

Specializētas

Bridgestone zīmola tehnoloģijas

MS-BELT (Mazāk uzkrājas siltuma un lielāka stabilitāte)

MS-BELT (Mazāk uzkrājas siltuma un lielāka stabilitāte)
Visi aizmugurējie Battlax riepas ir izgatavotas, izmantojot vienspīļu jostas konstrukciju. Tas ir vienīgais nepārtraukti ap riepu apvīts aramīda sloksnis. Šīs sloksnes unikalitāte novērš slāņu pārklāšanos, metināšanu vai savienojumus un nodrošina nebijušu vieglumu standarta krustveida jostas konstrukcijā. Vienspīļu josta drastiski samazina jebkuru uzsildīšanos, kas rodas riepas rotācijas laikā. Rezultātā tiek palielināta stabilitāte un uzlabota triecienabsorbējošā efektivitāte.

DBC (Uzlabota vadāmība)

DBC (Uzlabota vadāmība)
Aizmugurējās riepas Battlax BT-012SS seko revolucionārai dizaina koncepcijai, kas ietver dubulto jostu. Monospirāles josta tiek papildināta ar jostu katrā plecu daļā. Šāda dizaina koncepcija nodrošina lielisku saķeri līkumos, apvienojot to ar nepārspējamu vadāmību un trieciena slodzi. Turklāt riepas nobraukšanas virsmas centrālā daļa tiek atstāta brīva, kas padara braukšanu taisnā līnijā stabilāku.

5LC (Maksimālā trakcija pagriezienos)

5LC (Maksimālā trakcija pagriezienos)
No Bridgestone MotoGP inženieru prātīgajiem prātos iznākušā 5LC tehnoloģija aizmugurējiem riepām izceļas, apvienojot 5 slāņus no 3 dažādiem gumijas savienojumiem. : Riteņa braukšanas joslas centrs dod priekšroku stabilitātei un ilgmūžībai, pateicoties cietam savienojumam, pleci piedāvā neiedomājamu trakciju, pateicoties vidējam gumijas savienojumam, un beidzot ārējā daļa ļauj ekstremālu pieķeršanos līkumos, pateicoties augstas pieķeršanās savienojumam. Galu galā, inovatīva tehnoloģija kalpo elpu aizraujošai pieredzei!

ULTIMAT EYE™

ULTIMAT EYE™
Bridgestone ekskluzīva tehnoloģija riepu izstrādei, kas ļauj mērīt un vizualizēt riepu kontakta virsmas uzvedību reālos braukšanas apstākļos. Agrāk riepu izstrāde ietvēra simulāciju veikšanu, prototipu izveidi un laboratorijas mērījumu izmantošanu, kā arī reālu transportlīdzekļu testēšanu, lai pārbaudītu veiktspēju. ULTIMAT EYE™ laboratorijā atveido liela ātruma braukšanas apstākļus, kas ir līdzīgi reāla transportlīdzekļa apstākļiem, ļaujot vizualizēt riepu kontakta virsmas uzvedību. Papildus iepriekšējiem reālu transportlīdzekļu testiem tas ļauj veikt augstas precizitātes analīzi un veiktspējas pārbaudi uz stingras zinātniskas pamatā. Izmantojot tehnoloģiju, kas paredzēta riepu izstrādei pasaules prasīgākajām automašīnu un motociklu sacīkstēm, mērīšanas un analīzes iekārtas var izturēt ātrumus līdz pat 400 km/h un slīpuma leņķus līdz pat 60 grādiem.
LiveChat
Whatsapp Messenger