Meklēšana pēc izmēriem

Legādāties motokrosa/triāla motociklu riepas

Vietne RiepuLideris.lv piedāvā jums ļoti plašu riepu izvēli "motokrosa/triāla motociklu riepu" diapazonā. Mēs sekojam līdzi konkurentu piedāvātajām cenām un sistemātiski pazeminām savas cenas, lai piedāvātu jums izdevīgāko variantu.

Bezmaksas piegāde, sākot ar pirmo mūsu vietnē nopirkto motocikla riepu.

Kuras ir labākās motokrosa/triāla motociklu riepas?

  • Pirelli Scorpion Rally STR
  • Pirelli Scorpion MX Extra X
  • Dunlop Geomax MX51 Medium Terrain
  • Maxxis M7320 Trialmaxx
  • Vee Rubber VRM140
  • Metzeler MCE 6 Days Extreme
  • Mitas C02
  • Pirelli MT21 Rallycross
  • Pirelli MT15 Mandrake
  • Mefo Sport Mfc 12 Stone Master
  • Mefo Sport Mfe 99 Explorer
  • Michelin Cross AC-10 Rear
  • Michelin Trial Competition X 11

Visbiežāk meklētie izmēri:

Lai droši nodarbotos ar motokrosu vai trialu un palielinātu savas uzvaras iespējas, labas kvalitātes riepas ir neaizstājams motocikla piederums. Šie aprīkojumi ir būtiski jūsu divriteņa vadāmībai, jo tie nodrošina saikni ar zemi. Lai jums palīdzētu tos pareizi izvēlēties, Riepulideris.lv ir sagatavojis dažus praktiskus padomus un trikus, kurus atklāsiet šajā pirkšanas rokasgrāmatā par motokrosa/triala riepām.

Kā atpazīt motokrosa/triala riepas?

Jaunas riepas motokrosam un trialam raksturo cirtainu klātbūtne to rullēšanas virsmā. Šīs gumijas izcilnes nodrošina labu saķeri ar ceļu, neatkarīgi no tā tehniskās grūtības pakāpes. Lai atšķirtu motokrosa riepu no enduro riepas, pietiek rūpīgi pārbaudīt to cirtainu izmēru. Cirtas riepām, kas parasti tiek izmantotas motokrosa un triala nodarbībām, ir lielākas. Tomēr nav reti redzēt motociklistus, kas savu motokrosa motociklu aprīko ar enduro riepām. Šīs riepas nodrošina īpaši labu saķeri leņķos.

Kad nomainīt motokrosa/triala riepu?

Pat ja esat izvēlējies labākās riepas un tām ir laba ilgmūžība, to nomaiņa var kļūt par nepieciešamību divos gadījumos: kad tās ir nolietotas un pēc vairākām plīsumiem.

Jūsu riepas ir nolietotas

Parasti riepu, ko izmanto motokrosa vai triala nodarbībām, kalpošanas laiks ir 4 gadi. Tomēr, ja braucat regulāri, gumijas ātrāk nolietosies.

Pirmā lieta, kas jums jāņem vērā, lai novērtētu jūsu riepu protektora nolietojuma pakāpi, ir to cirtu stāvoklis. Ja tie ir pilnīgi apaļi pie to gala, tas nozīmē, ka jūsu gumijas ir nolietotas. Tāpat, ja jūsu cirtas ir smagi bojātas (vai sāk plīst viena pēc otras), jums vajadzētu pēc iespējas ātrāk aizstāt savas riepas. Riepu lietošana, kurām cirtas ir apaļas vai trūkst, pakļauj jūs lielākam vai mazākam riskam atkarībā no tā, pa kādu virsmu braucat, īpaši pagriezienos. Neatkarīgi no riepu klases, šāda veida nolietojuma tiešās sekas parasti ir riteņu saķeres zudums. Bremžu kluči vairs nevar pildīt savu lomu, un tas paildzina bremzēšanas laiku. Jums arī būs grūtāk kontrolēt savu motociklu.

Krāsas izbalēšana un plaisas arī ir zīmes, kas norāda, ka motokrosa/triala riepa ir nolietota un to vajadzētu aizstāt. Šīs pazīmes parādās, kad gumija ir veca vai kad tā ir ilgu laiku atstāta sliktos apstākļos. Plaisas protektorā parasti parādās pie cirtu pamatnes. Bet tās pakāpeniski izplatās uz riepas sāniem. Attiecībā uz krāsas izbalēšanu, tā izpaužas kā riepas melnā krāsas izbalēšana, kas pārvēršas pelēkā.

Visas riepas, kurās ir šīs pazīmes, var plīst, ja turpināt tos intensīvi izmantot.

Turklāt, ja pamanāt, ka jūsu riepu nolietojums ir nevienmērīgs, tas ir, dažas daļas ir vairāk bojātas nekā citas, jums nekavējoties jādomā par nomaiņu. Tas ir jūsu drošības labad! Ieteicams vienlaikus nomainīt priekšējo un aizmugurējo riepu, lai nodrošinātu labāko braukšanas pieredzi.

Pēc vairākiem plīsumiem

Tā kā motokrosu un trialu lielākoties nodarbojas uz nelīdzenām vai šķēršļiem klātām virsmām, plīsumi ir bieži. Bieži vien, ja plīsums ir neliels labā riepā, ir iespējams aizpildīt plaisu un to izmantot vēl kādu laiku. Tomēr, pēc vairākiem plīsumiem un tātad vairākām remontiem, labākais risinājums, lai izvairītos no nepatīkamām pārsteigumiem, ir vienkārši nomainīt jūsu riteņus. Tas attiecas arī uz motokrosa riepām, kas darbojas ar iekšējo kameru.

Dažos gadījumos riepas nomaiņa var būt nepieciešama pat pēc viena plīsuma (piemēram, ja atvere ir pārāk liela).

Kādi ir kritēriji, kas jāņem vērā, lai pareizi izvēlētos motokrosa/triala riepas?

Pareizi izvēlēties jūsu motokrosa/triala riepas ir būtiski, lai nodrošinātu labu veiktspēju trasē un jūsu drošību.

Riepu izmēri

Ir svarīgi, lai jūsu motociklam izvēlētās jaunās riepas atbilstu ražotāja ieteiktajiem izmēriem. Pārāk lielu vai pārāk mazu riepu lietošana tiek stingri neiesaka, jo tas var radīt nevēlamas sekas uz motocikla vadāmību. Lai izvairītos no jebkādām problēmām, vienkārši izvēlieties riepas, kuru izmēri ir tādi paši kā jūsu oriģinālajām riepām (ja tas ir pirmais reiz, kad maināt riepas).

Šo informāciju atradīsiet uz jūsu veco riepu sāniem. Tās parasti tiek prezentētas šādi: 140/80-18 70 M. Šīs dažādās vērtības attiecīgi norāda:

  • Riepas platumu milimetros;
  • Riepas sāna augstuma un platuma attiecību;
  • Riepas diametru collās;
  • Slodzes indeksu, kam seko ātruma indekss (šajā gadījumā 70 M).

Ja praktisku iemeslu dēļ izlemjat iegādāties riepas, kuru izmēri atšķiras no jūsu oriģinālo riepu izmēriem, tomēr pārliecinieties, ka no tām neatkāpjaties pārāk tālu. Iepriekš pareizi informējieties par to, cik lielā mērā būs iespējama izmēru maiņa.

Virsmas veids, pa kuru bieži braucat

Lai jūs varētu pilnībā izbaudīt katru savu nākamo motocikla izbraukumu, jūsu jaunajām riepām obligāti jābūt piemērotām virsmai, pa kuru visbiežāk braucat. Ja izmantosiet riepas, kas nav piemērotas jūsu iecienītajai virsmai, tās ātri nolietosies un jums būs jāmaina ļoti bieži.

Tātad, ja bieži braucat pa sausu virsmu, jums vajadzēs izvēlēties cietas gumijas, lai varētu braukt bez grūtībām. Savukārt, ja lielākoties braucat pa mitriem ceļiem, jums vajadzēs izvēlēties mīkstas gumijas. Tās ļaus jums nodrošināt labu saķeri un labi kontrolēt jūsu motocikla uzvedību.

Ir arī jauktas riepas, kas nav ne pārāk mīkstas, ne pārāk cietas, un kas labi piemērotas visiem virsmu veidiem. Jūs varat tās izmantot, neatkarīgi no jūsu prasmju līmeņa.

Beidzot, ir arī motokrosa riepas, kas īpaši izstrādātas, lai būtu efektīvas dubļos. Ja bieži braucat pa dubļainiem trases posmiem, tad jums jāizvēlas šīs riepas. Tās var atpazīt pēc marķējuma MS (vai M+S), kas atrodas uz to sāna.

Ja rodas šaubas, nekautrējieties lūgt padomu pieredzējušiem motociklistiem un sacīkšu entuziastiem. Jūs varat arī sazināties ar mums, lai uzzinātu vairāk.

Apstiprinājums

Motokross un trials ir off-road disciplīnas, kas netiek nodarbotas uz ceļiem, kas atvērti satiksmei. Tomēr, ja kādu iemeslu dēļ vēlaties vadīt savu divriteni pa šiem ceļiem, tad jums jāizvēlas FIM apstiprināti aprīkojumi. Šo marķējumu bieži var atrast uz enduro riepas sāna.

Ja nav FIM apstiprinājuma, varat izvēlēties riepas, kurām ir DOT numurs. Tās arī ir atļautas ceļos, kas atvērti satiksmei.

Kā uzstādīt jūsu motokrosa/triala riepas?

Nav jāuztraucas par šāda veida lielo zīmolu riepu montāžu, ko iegādājāties no Riepulideris.lv. Papildus riepu pārdošanai, lai jūs atbalstītu, mēs piedāvājam mūsu partneru profesionāļu tīklu. Vairāk nekā 100 garāžas ir jūsu rīcībā visā Latvijā teritorijā. Jums vienkārši jāizvēlas tuvākais profesionālis, lai šis varētu pārņemt jūsu pasūtījuma saņemšanu, riepu montāžu ar pareizu gaisa spiedienu un balansēšanu. Šis pakalpojums tiek piedāvāts par labāko cenu.

Ko atcerēties? Lai izvēlētos motokrosam vai trialam piemērotas riepas, ir svarīgi ņemt vērā dažus faktorus, piemēram, jūsu oriģinālo riepu izmērus un virsmu veidu, pa kuru bieži braucat. Ir svarīgi pārbaudīt arī apstiprinājuma klātbūtni, ja vēlaties laiku pa laikam braukt pa ceļiem, kas atvērti satiksmei. Riepulideris.lv piedāvā izvēlēties no atzīta ražotāja katalogiem, piemēram, Pirelli. Pirelli Scorpion Rally STR un Pirelli Scorpion MX Extra X modeļi ir lieliski piemēri. Pasūtiet arī pēc vajadzības riepu Dunlop (piemēram, Dunlop Geomax MX51 Medium Terrain), riepu Michelin vai Maxxis.

LiveChat
Whatsapp Messenger