Automobiļu riepas
Motociklu riepas
Kvadriciklu riepas
Tērauda diski
Lietie diski
Komplekts diski + riepas
Sniega ķēdes
Balansēšana
Uzpilde
Instrumenti un balsti
Labošana
Akumulators
Eļļas
Piederumi
Montāža - Pievilkšana
Piedevas
Rokasgrāmata
Piegāde un montāža
Profesionāļiem
Mans konts
Kontakt
Nulles spiediena riepas ļauj braukt pilnīgā mierā – šī tehnoloģija ļauj pēc riepas pārplīšanas nobraukt 80 km ar ātrumu 80 km/h. Tikai transportlīdzekļi, kas atbilst nulles spiediena standarta prasībām, var tikt aprīkoti ar šāda veida riepām. Atkarībā no ražotāja, nulles spiediena funkcija var tikt apzīmēta dažādos veidos: Michelin – ZP, Bridgestone – RFT un EXT, Hankook – HRS, Dunlop – DSST, Continental – SSR utt. Mūsu vietnē jūs varat veikt atbilstošo meklēšanu, atzīmējot lauciņu "NULLES SPIEDIENA". Šim riepu veidam, salīdzinot ar klasiskajām riepām, ir pastiprināti sāni, kas ļauj uzturēt slodzi un vadīt transportlīdzekli par spīti pilnīgam vai daļējam spiediena zudumam.
Nē, nulles spiediena riepu trokšņa līmenis neatšķiras no klasiskajām riepām.
Nē, nulles spiediena riepas nekādi neietekmē degvielas patēriņu, salīdzinot ar klasiskajām riepām.
Jā, ne visās mūsu montāžas darbnīcās ir pieejams aprīkojums, kas nepieciešams nulles spiediena riepu montāžai. Riepas sāns ir pastiprināts, un tas izraisa papildu noslogojumu montāžas iekārtām. Jums būs jāatrod piemērota darbnīca. Šī informācija pieejama mūsu montāžas darbnīcu lapās.
Jā, tās ir par 10–15% smagākas nekā klasiskajās riepas.
Nulles spiediena riepas ir cietākas nekā klasiskās riepas. Tās ne tik labi amortizē ceļa seguma nelīdzenumus. Tomēr komforta zudums ir tikai teorētisks, jo reālos apstākļos atšķirība ir praktiski nepamanāma.