Ziemas riepa, Pirelli Winter ICE Zero ir paredzēta sedaniem, kupejām un mazām ģimenes furgonēm. Pateicoties palielinātai stabilitātei un optimālai kontrolei ziemas apstākļos, tās speciālais bultas formas protektora savienojums un lielāka lamelu blīvums nodrošina labu bremzēšanas veiktspēju, uzticamu paātrinājumu, efektīvu ūdens novadīšanu un perfektu saķeri uz ledus segtas ceļa virsmas.
Lai varētu novērtēt šo produktu, jums iepriekš jāveic pasūtījums. Informējam, ka atsauksmes, kas atstātas mājaslapā, tiek kontrolētas. Atsauksmes tiek kārtotas tikai hronoloģiskā secībā.
Labākā ziemas riepa, kāda jebkad bijusi. Mēs dzīvojam 1300 m augstumā un katru dienu no šosejas braucam 6 km cauri mežam pa meža ceļiem – ziemā tie ir tikai daļēji notīrīti un nekaisīti. Pēdējās divās ziemās iesprūdām tikai piecas vai sešas reizes un četras reizes bija jāuzliek ķēdes. Citādi – absolūti izcili. Skaidra rekomendācija ikvienam, kam vajadzīgas labas ziemas riepas – medniekiem, mežsargiem, zemniekiem, kalnu namiņu saimniekiem u. c. Savukārt SUV vadītājiem, kuri brauc tikai pa asfaltētiem ceļiem, derēs jebkuras citas riepas.
Lietus riepas, kaut arī es biju skeptisks attiecībā uz degliem. Līdz šim man nācās braukt pa salstušām grantu ceļiem bez problēmām, gan uz kāpām pa stāvām kalnām, gan lejup.
Vērtēšanas kritērijos “mitrs ceļš”, “sauss ceļš” u.c., par kuriem piešķīru zvaigznes, katrs saņēma tikai aptuveni četras. Taču šie kritēriji neataino šīs riepas īstos plusus un mīnusus. Tā ir ziemeļu maisījuma riepa, un ikvienam, kas ar to ziemā grasās braukt Vācijā, jāapzinās, uz ko parakstās. Priekšrocības salīdzinājumā ar Viduseiropas maisījumiem sākas tikai pie sasalšanas punkta. Starp +10 un 0 °C riepa ir diezgan mīksta – tai vienkārši vēl ir par silts. Es bieži dodos uz Skandināviju un meklēju riepu, ar kuru tur var braukt un kas bez radzēm der arī pārējā Eiropā. Principā visas Skandināvijas maisījuma riepas uzvedas līdzīgi – mīkstas un pie aptuveni +7 °C čīkst. Taču, kad sākas īsta ziema, arī Vācijā ar šīm riepām problēmu nav; tad ir tikai plusi, un salīdzinājumā ar Viduseiropas maisījumiem atliek vien pasmaidīt par to grūtībām. Tātad: uzstādīt uz auto vēlu, noņemt agri. Konstrukcijas dēļ degvielas patēriņš, visticamāk, ir lielāks, tomēr pie sūkņa būtisku pieaugumu neesmu pamanījis. Sen zināms, ka ziemas riepas dilst ātrāk, taču arī te papildu nodilums ir saprātīgs. Ikvienam, kas nav drošs, vai izvēlēties Skandināvijas maisījumu, iesaku, neraugoties uz šaubām, mēģināt – būsiet sajūsmināti. Tomēr riepas jāizmanto uz ziemeļiem no Alpiem; Lieldienu braucienā uz Spāniju protektoru sabojāsiet. Galu galā tās ir ziemas riepas, nevis visu sezonu “varbūt-sniegs-varbūt-nē” riepas.