Federal riepu zīmols ir starptautisks uzņēmums, kas cieši sadarbojas ar vietējiem ekspertiem. Ar vairāk nekā 200 izplatītājiem sešos kontinentos, Federal Tires ir zīmols, kas pazīstams ar savu apņemšanos ievērot ētiku, sociālo atbildību un vides aizsardzību, izmantojot zaļo globalizāciju.
Federal Tire tika dibināts Taivānā 1954. gadā un no 1960. līdz 1979. gadam guva tehnisku sadarbību ar Bridgestone Corporation, bet no 1981. līdz 2000. gadam – ar Sumitomo Rubber Industries (Dunlop Tires). Šīs sadarbības Federal ļāva iegūt nepieciešamās tehniskās prasmes, lai ražotu savas zīmola riepas – Federal Tires. Mūsdienās Federal ir spēcīgs izplatītāju tīkls ārvalstīs ar vairāk nekā 182 valstu/reģionu pārstāvjiem 121 valstī. Vietējā tirgū izplatīšanas kanālus pārvalda tās meitasuzņēmums, Federex Marketing Corporation.
Izmantojot augstākās klases tehnoloģijas, stingru kvalitātes kontroli un ļoti reglamentētus drošības standartus, Federal turpina izstrādāt inovatīvas un kvalitatīvas riepas UHP, SUV, LTR un PCR līnijām. Zīmols piedzīvo ievērojamu izaugsmi, pateicoties nemitīgai pilnveidei pilnā augstas kvalitātes riepu klāstā, tostarp UHP, SUV un ziemas riepās.
Lai efektīvi atrisinātu visus jautājumus, Federal ir ieviesis Advanced Product Quality Planning (APQP) programmu, kuras mērķis ir nodrošināt detalizētu kvalitātes kontroli visā uzņēmumā. Šīs programmas ietvaros Federal ir ieviesis arī “Self Motivated Quality Assurance System” pirmās līnijas personālam.
Lai uzturētu un uzlabotu Federal izcilo veiktspēju, zīmols ir ieviesis ISO-90001 standartus un pieņēmis QS-9000 parametrus kvalitātes nodrošināšanai. Gadu gaitā Federal ir ieguvis vairākas balvas un sertifikātus no tādiem automobiļu ražotājiem kā Ford un GM.