Continental TKC 70 150/70 R18 70H M+S Aizmugurējā ir starp diviem pasaulēm. Tas ir perfekts maisījums starp TKC 80 ar tā OFF ROAD īpašībām un Trail Attack 2 ar tā ceļa braukšanas īpašībām. Tātad, tas ir universāls riepas modelis.
Continental TKC 70 150/70 R18 70H M+S Aizmugurējā ir starp diviem pasaulēm. Tas ir perfekts maisījums starp TKC 80 ar tā OFF ROAD īpašībām un Trail Attack 2 ar tā ceļa braukšanas īpašībām. Tātad, tas ir universāls riepas modelis.
Jums ir divas piegādes iespējas, veicot pasūtījumu:
Piegāde uz jūsu izvēlēto adresi: jūs varēsiet aizvest savus riepas uz vienu no mūsu partneru centriem, lai veiktu montāžas pakalpojumu.
Piegāde uz montāžas staciju: partneris sazināsies ar jums tiklīdz saņems jūsu pasūtījumu, lai vienotos par tikšanos un veiktu montāžas pakalpojumu.
Partneru tarifi ir norādīti pasūtījuma veikšanas laikā. Tādējādi jūs varēsiet izvēlēties visizdevīgāko un ērtāko variantu.
Lai varētu novērtēt šo produktu, jums iepriekš jāveic pasūtījums. Informējam, ka atsauksmes, kas atstātas mājaslapā, tiek kontrolētas. Atsauksmes tiek kārtotas tikai hronoloģiskā secībā.
Lieliska riepa, laba un stabila gan sausā, gan mitrā ceļā.
Kā Michelin Anakee nomaiņa – tiešām lieliski, netrokšņo, ļoti patīkami, un perfekta vadāmība gan sausā, gan slapjā... nav ko piebilst. Vienas nedēļas laikā ar tiem nobraucu 2700 km, no sirds iesaku.
Es šo riepu esmu uzstādījis jau trešo reizi un esmu ļoti apmierināts. Man ļoti patīk līdzsvars starp asfaltu un grants ceļu. Tomēr uz mitras grants vai smiltīm nevar gaidīt augstāko veiktspēju, jo riepas vidus ir ar nepārtrauktu ribu.
Ļoti, ļoti laba riepa ar perfektu saķeri un komfortu. Tikai riepas spiedienu esmu tiešām samazinājis līdz maksimāli 2 bāriem, tur tā, manuprāt, ir vislabākā, un bezceļos to samazinu pat līdz 1,8 bāriem, kas ir ideāli uz akmeņiem vai zemes. Noslēgumā es ņemšu tās pašas, jo ziemai tās būs ideālas. Vēl ir jāveic 2-3000 km, pirms apsveru to nomaiņu.
Atkal ceļā uz 20 000 kilometru.
Labi
Tātad es varu tikai izteikt milzīgu uzslavu un pateicību uzņēmumam Grip500! Piegāde bija ļoti ātra. Mana problēma tika atrisināta līdz pilnīgai apmierinātībai. Cepuri nost – nebiju domājis, ka tas ir iespējams!! Es turpināšu pasūtīt no Grip500 un varu šo uzņēmumu tikai ieteikt! Continental TKC 70 man jau ir ceturtais komplekts – tā ir labākā tūrisma riepa ar izcilu nobraukumu un lielisku veiktspēju jebkuros laika apstākļos! Man Continental TKC 70 ir viena no labākajām riepām – ārkārtīgi augsts nobraukums, un ar šo riepu jūtos pilnīgi droši gan lietus, gan sausos apstākļos.
Ļoti laba riepa, ko regulāri nomainu. Vienīgais mīnuss: kurjerpasts DPD nav uzticams. Kamēr biju prom, kurjers manu riepu pārmeta pāri vārtiem. To varēja paņemt jebkurš, un man nav iespējas iesniegt sūdzību.
Pārāk agri spriest par kalpošanas laiku, taču tā ir kvalitatīva riepa.
Ilgtermiņa pieredze pēc 10 000 km – jaukts reljefs, pilna bagāža, pilnīga apmierinātība Kopā ar kolēģi uzstādījām to pašu riepu komplektu uz mūsu motocikliem, lai dotos vairāku nedēļu ceļojumā uz Maroku. Maršruts mūs veda caur Itāliju, Franciju un Spāniju līdz Āfrikas kontinentam, kopā vairāk nekā 10 000 nobrauktu kilometru, no kuriem vairāk nekā 3 000 km dažādos reljefos Marokā. Jau pēc dažiem kilometriem riepa bija pilnībā iedzīta un uzreiz pārsteidza ar izcilu saķeri. Uz asfalta tā visā dzīves laikā parādīja ļoti viendabīgu braukšanas uzvedību – stabila, precīza un ar izcilu atgriezenisko saiti slīpumā. Pat ambiciozā braukšanā pa līkumotiem kalnu ceļiem saķere palika nemainīga un uzticama. Ceļojuma beigās bailes josla bija pilnībā nodilusi – kas liecina par labu veiktspēju līdz riepas malai. Pat uz slapja ceļa riepa neuzrādīja nekādas ievērojamas vājības. Saķere bija vienmēr labi prognozējama pat lietainos apstākļos, vadāmība palika kontrolēta un droša – bez negaidītas slīdēšanas vai pacelšanās līkumos. Ārpus asfaltētajiem ceļiem riepa arī pārliecināja. Marokas grants ceļos un nelīdzenos apvidos tā piedāvāja pietiekamu vilkmi un stabilitāti, pat ar lielu slodzi (3 koferi, telts, bagāžas rullis utt.). Protams, tā sasniedz savas fiziskās robežas dziļās smiltīs – kā piemēram Sahārā – kas ir pilnīgi saprotams tās ceļam orientētā dizaina ietvaros. Neskatoties uz lielo kopējo slodzi garo posmu, lielā karstuma, mainīgā reljefa un lielā kopējā svara dēļ, riepa parādīja ļoti vienmērīgu nodilumu. Pat pēc vairāk nekā 10 000 km vēl ir pietiekami daudz protektora – turpmāka izmantošana vairāku tūkstošu kilometru garumā šķiet iespējama bez problēmām. Kopumā esmu ārkārtīgi apmierināts ar veiktspēju. Man riepa pārstāv gandrīz ideālu sportiskas ceļa veiktspējas, tūrisma piemērotības un vieglas bezceļa kompetences kombināciju – īpaši ceļojumiem ar mainīgiem apstākļiem un garākiem posmiem tālu no civilizācijas.
Jūsu personīgo datu aizsardzība mums ir ļoti svarīga.
Mēs piešķiram lielu nozīmi visu informācijas, ko kopīgojat ar mums, konfidencialitātei un drošībai.
Kā viena no mūsu galvenajām prioritātēm, mēs esam ieviesuši stingrus pasākumus, lai nodrošinātu jūsu datu aizsardzību.
Tāpēc mēs aicinām jūs iepazīties ar mūsu detalizēto privātuma politiku, kurā atradīsiet visu informāciju par jūsu personīgo datu vākšanu, izmantošanu un aizsardzību.
Mēs esam apņēmušies ievērot jūsu privātumu un rūpīgi apstrādāt jūsu datus.