Bieži uzdotie jautājumi : Noskaidrojiet visu par savu pasūtījumu

Kā uzzināt, vai mans pasūtījums ir veikts?

Tiklīdz kā jūsu pasūtījums ir veikts un reģistrēts mūsu vietnē, mēs noūtām jums e-pasta paziņojumu ar apstiprinājumu un būtiskākās informācijas kopsavilkumu:

  • vārds, uzvārds;
  • rēķina adrese;
  • piegādes adrese;
  • pasūtījuma saturs;
  • informācija par cenu;
  • apmaksas veids.

Jūs varat pārbaudīt šo informāciju un sazināties ar mums, ja pasūtījumā vai piegādes informācijā ir radusies kļūda.

Lai to izdarītu, dodieties uz "Mans konts", "Sazināties ar mums".

RiepuLideris jums ātri sniegs atbildi uz e-pastu

Kad tiks piegādātas riepas?

Tiklīdz kā maksājums ir saņemts.

  • Mēs sagatavojam riepas noliktavā.
  • Mēs nodrošinām riepu iepakošanu un marķēšanu transportēšanai.
  • Mēs nekavējoties izsūtām jūsu sūtījumu.

Lai varētu to piegādāt cik ātri vien iespējams.

Kā veikt izmaiņas pasūtījumā?

Ja, saņemot pasūtījuma apstiprinājumu uz e-pastu, jūs tajā pamanāt kļūdu, iesakām sazināties ar mums, izmantojot funkciju "Sazināties ar mums" jūsu klienta kontā.

Tādējādi mūsu klientu apkalpošanas komanda ātri tiks informēta un varēs veikt nepieciešamās izmaiņas.

Līdz ar to mēs varēsim izvairīties no tādu riepu piegādes:

  • kas jāanulē;
  • kas neatbilst jūsu vajadzībām.

Un mēs varēsim:

  • veikt izmaiņas piegādes adresē;
  • veikt izmaiņas riepu izmērā, modelī vai tajā, kādai sezonai riepas paredzētas.

Diemžēl mēs vairs nevaram veikt izmaiņas pēc tam, kad riepas jau ir izsūtītas.

Kā anulēt pasūtījumu?

Ja jūs kāda iemesla dēļ vēlaties anulēt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mums mūsu interneta vietnē savā klienta kontā, izmantojot "Sazināties ar mums".

Tādējādi līdz mums ātrāk nonāks jūsu pieprasījums, un mēs varēsim reaģēt uz to pirms riepu izsūtīšanas.

Vai ir iespējams atgriezt (nosūtīt atpakaļ) pasūtījumu?

Gadījumā, ja riepas jau ir piegādātas un jūs pēc tam pamanāt kļūdu izmērā vai savā izvēlē un vēlaties riepas atgriezt, aizpildiet pieprasījumu mūsu interneta vietnē sadaļā "Mans konts".

Mēs iepazīsimies ar jūsu pieprasījumu un varēsim veikt nepieciešamās darbības.

Ko nozīmē pasūtījuma numurs?

Tiklīdz kā jūs veicat pasūtījumus, jums tiek piešķirts pasūtījuma numurs, kas ļauj mums iegūt visu informāciju par pasūtījumu un tā vēsturi.

Šis numurs ir ļoti svarīgs un būs jānorāda ikreiz, kad sazināsieties ar mums.