Automobiļu riepas
Motociklu riepas
Kvadriciklu riepas
Tērauda diski
Lietie diski
Komplekts diski + riepas
Sniega ķēdes
Balansēšana
Uzpilde
Instrumenti un balsti
Labošana
Akumulators
Eļļas
Piederumi
Montāža - Pievilkšana
Piedevas
Rokasgrāmata
Piegāde un montāža
Profesionāļiem
Mans konts
Kontakt
Mazās skābekļa daļiņas spēj dabiski izkļūt cauri riepas gumijas slānim, un tas rada 0,1 bāra lielu spiediena zudumu mēnesī. Tādēļ nepieciešams veikt regulāras riepu spiediena pārbaudes.
Ja jūsu riepa mēnesī zaudē vairāk par 0,1 bāriem, tas klasificējams kā pārmērīgi straujš spiediena zudums.
Bieži strauja spiediena zuduma iemesls meklējams riepas ventilī. Gaisa uzpildes laikā ventilis nodrošina riepas gaisa necaurlaidību. Tomēr riepu termiskā cikla ietekmē ventilis laika gaitā nolietojas un zaudē pilnīgu hermētiskumu.
Tādēļ riepu ražotāji un augstas kvalitātes remontdarbnīcas iesaka līdz ar riepu nomaiņu veikt arī ventiļa nomaiņu.
Netkarīgi no tā, vai jūsu riepu spiediena kontroles sistēma (TPMS) ir tieša vai netieša, jūsu remontdarbnīca par nelielu samaksu var veikt ventiļa nomaiņu, tādēļ droši vaicājiet.
Tiešas riepu spiediena kontroles sistēma, kas spiediena zuduma brīdī par to ziņo vadītājam informācijas panelī, ir obligāts aprīkojums visiem Eiropā ražotajiem automobiļiem, sākot ar 2012. gada 1. novembri.
Šāds likums ir ieviests, jo pareiza riepas spiediena uzturēšana ir viens no svarīgākajiem drošības un automobiļa pilnvērtīgas veiktspējas nosacījumiem. Lai iegūtu vairāk informācijas, iepazīstieties ar mūsu rakstiem par riepas kontakta laukumu un riepu spiedienu.
Automobiļu riepas